donderdag 24 januari 2008

THUISONDERWIJS: Latijn


Zoals jullie weten (of niet) doe ik Latijn, dit doe ik met Latina Christiana, een Engels programma. Je hebt er een dvd en cd bij, op de dvd geeft een mevrouw in het Engels 'les', en op de cd staan liedjes in het Latijn. Zo hebben we 'Komt allen tezamen' geleerd in het Latijn, en nog veel andere. Het is wel in het Engels dus mijn moeder doet het samen met mij, de vocabulaire en afgeleide woorden doe ik alleen, ik zoek ze op in een Latijns woordenboek, en de grammatica die doen we samen! Het is een leuk programma!!Omdat ze zelf leuk les geeft!! En duidelijk uitlegt. Ik leer er zelf ook Engels van!! Op de foto zie je mij Latijn doen!!

1 opmerking:

  1. Ha, wat leuk dat jij Latijn doet! Tegen de tijd dat wij daaraan toe zijn, kom ik vast nog weleens bij je terug met wat vragen.

    Groetjes, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen