maandag 8 september 2008

Zomervakantie!!

Hallo iedereen, eindelijk weer eens een berichtje van mij ;) !

Tis al lang geleden. Maar ik ben ook veel weggeweest in de vakantie; De eerste week op kamp en de tweede en derde week heb ik mn kamer "opgepimpt"! Hij is heeeel leuk geworden, ik wou een veel kleuren in mn kamer en dat is gelukt! Ik heb dit behang uitgekozen:

En deze kleur verf:

Je ziet de kleur niet zo heel goed, maar het is super KNALgroen(limegroen).

De vierde en vijfde week zijn we op vakantie geweest naar de zee in Belgie, De Panne; daar woont mn oma ook! We hebben daar gecampeerd :) ! Gelukkig was het alle dagen SUPER mooi weer! Hier zijn wat foto's:


De zesde week zijn we naar Voorthuizen gegaan; een conferentie van de NEM(near east ministry); Reveilweek! Het was daar SUPERgezellig!! Ook daar hebben we gekampeerd!! Elke dag waren der 2programma's smorgens stille tijd ( voor de tieners dan toch! ) En 'savonds leuke dingen doen! 'k Heb der SUPER veel nieuwe liederen geleerd!! En super veel nieuwe mensen; tieners (ook van vorig jaar) ontmoet!

De zevende week hebben we bij ons in de kerk een Evangelisatieweek gehad. Met een hele groep mensen uit Nederland hebben we hier veel mensen bereikt met het geloof!! We hadden een grote gele Amerikaanse schoolbus gehuurd, waarmee we 'smorgens kinderen op haalden voor het kinderprogramma waarin we zongen, bijbelverhaal vertelden, knutselden, spelletjes deden en nog veeel meer! Ook ging er elke dag 'n paar bolderkarren en 2 bakfietsen de "straat op". Ze deelden plantjes uit en probeerden een gesprek aan te knopen. Ook boden ze een Bijbel aan! Elke avond was er weer 'n programma voor alle leeftijden, zo was er zondag 'n zangavond maandag hebben we 'n film laten zien, dinsdag een BBQ, woensdag gingen we 'n ijsje eten met de bus en donderdag de afsluitavond waar we de ouders van de kinderen uitnodigden en ook andere mensen! En de laatste avond was een dankavond! Het was een SUPER leuke week en ik heb weer veeel nieuwe mensen (tieners) ontmoet!

De achtste week was lekker een half weekje thuis! Want de week daarna ging ik nog een weekje naar mn Oma & Opa! Daar wast ook super gezellig!!

In mn volgend stukje schijf ik nog wat ik allemaal gemaakt heb deze zomer!!

groetjes,,

Jedidja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten