woensdag 10 september 2008

Wat heb 'k gemaakt deze zomer???

Ik heb eigenlijk deze zomer niet zo heel veel gemaakt maar toch wel iets!! Op de markt (ik kon het weer niet laten!! :) ) heb ik nog 'n halve meter van dat leuke kitch kitschen tafelzeil gekocht: http://www.kitschkitchen.nl/product/product08.php?cat_nr=8 ! Een oranje met wit en blauw patroon! Daarvan heb ik een heeeel leuk fietszadelhoesje van gemaakt:





Gelukkig heeft mn oma me daarbij geholpen (alleen was het nooit gelukt!)!

De vorige keer op de markt had ik al 'n halve meter groen en 'n halve meter rood gekocht dus dat heb ik ff uit de kast gehaald en dan heb ik van de groene (int echt is het een iets andere kleur, komt door foto!) een heeel leuk gsmhoesje van gemaakt:





Vandaag ben ik begonnen met een prikbord "op te pimpen"! Ik had van http://hiphandwerk.nl/gratis-zelfmaakideeen.html een heel leuk patroon uitgeprint. En daar heb ik zelf mn creatieviteit bij gestoken! Ik heb een leuk stofje daarbij gevonden, een hip oranje/witte ruitje! Morgen (denk ik) maak ik dat nog even af! En dan maak ik 'n foto!! En zet m natuurlijk hierop!



Heel veel groetjes en tot de volgende;

Jedidja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten