vrijdag 7 november 2008

Herstvakantie...!!

Heey iedereen (die mijn blog leest!),

We hebben lekker een weekje vakantie gehad (iedereen hier in Belgiƫ) en ik had m'n vriendin uitgenodigd om mee te gaan naar het stoffenspektakel. Daar zijn we 29 oktober dus heen geweest ( http://www.stoffenspektakel.nl/ ), ik mocht van m'n moeder een (stroken)rok naaien en daar dus stof voor kopen, ik heb gekozen voor een paarse stof met bolletjes erop (zie foto...). Ik heb daar ook nog allemaal leuk lint en band gekocht, en ook nog wat stofjes.

Donderdagmiddag ben ik naar Debora(ook 'n vriendin...) geweest en zijn we high school musical 3 gaan kijken in de bioscoop, die film is erg leuk!!
Verder zijn we nog naar de dierentuin (Antwerpen ZOO - http://www.zooantwerpen.be/) geweest met de trein, wat Joachim helemaal fantastisch vond! Het was ijskoud maar wel leuk. Hier wat foto's:



Joachim vond het echt heel erg leuk, heel de tijd wijzen en praten!




Mama & ik lekker lezen (mama in haar Above Rubies krantje en ik (heel toepasselijk...) Marathon in de dierentuin.




Ik had pas een heel erg leuk spel gekregen: Jungle Speed. En het is best wel handig om mee te nemen, voor in de trein!



Joachim was een beetje boos/verdrietig.... ;-)



Toen we aankwamen begon er bijna een zeeleeuwen show, daar zijn we heengegaan.


Leuke (halve :p) gezinsfoto...



Bij de nijlpaarden stonden ook een paar nijlpaardenstandbeelden...





Een mooie leeuw... Maar Joachim had meer interesse in de "waterfal" die erbij liep... :-) !



Er waren ook luie apen!




In de speeltuin



Mijn broertje, Joachim, werd 4 november 3 jaar,







Febe had een hele grappige/leuke kroon gemaakt!



Joachim heeft een tractor en had er nu een kar achter gekregen...




En omdat Joachim dus jarig was kwamen onze opa & oma. We hebben het samen heel gezellig gehad! Oma had haar lockmachine ( http://www.matri.nl/lockmachine/lockmachine-lockmachines-types/bernina-800DL.jpg ) meegenomen, en daarop hebben we dus die rok genaaid. De rok is heel erg leuk geworden. Bedankt, oma voor mee te helpen met de rok!!









En als laatste vertel ik nog even dat onze afwasmachine het heeft begeven, dus moeten we nu afwassen :s :s :s niks aan te doen.... maar afwassen met z'n tweeen is ook best gezellig :p!







dit was ff een lang blog, met veel foto's,
tot de volgende;;
Jedidja :p ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jedidja,

    Wat een gezellig lange blog! Klinkt erg goed, jullie herfstvakantie!

    Onwijs knap dat je een rok hebt genaaid! Hier ligt ook nog een strokenrok, die ik tot mijn schande uiteindelijk nooit heb afgemaakt ;o((((

    Groetjes, Mirjam :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Jedid,
    Hoest?
    met mij goed.
    Wat heb jij een leuke vac. gehad zeg. dat wou ik oook wel.

    xxx Suzanna

    zie je later wel een x

    BeantwoordenVerwijderen