donderdag 27 november 2008

SNEEUW!!!!

Hallo iedereen,

Hier heeft het gesneeuwd, al een klein weekje maar maandag ben ik toch nog even met mijn zusjes en broertje naar buiten gegaan!

Het was ijskoud, maar als je een sneeuwpop maakt en heel de tijd in de weer bent voel je de kou eigenlijk niet zo. We gingen dus een sneeuwpop maken, maar er was wel sneeuw maar er lagen ook veel bladeren in het gras dus kregen we niet zo'n mooie sneeuwpop als op een foto, maar ja. Joachim vond het helemaal geweldig en zat steeds te roepen "ijsman, ijsman"!


(Let maar niet op de jas van Joachim, want z'n echte jas was "kwijt"! Haha, dus toen hebben we hem even een meisjesjas aangedaan...!)
En dit is het resultaat, ik had tegen Febe gezegd dat ze een wortel moest gaan halen, en misschien iets voor de ogen. Komt ze naar beneden met een wortel, maar met ook 2 partjes tomaat! "Ja, dat is voor de ogen!"...ik wist niet hoe ze die ging "vastmaken" maar het is toch gelukt!

Toen de sneeuwpop klaar was gingen we snel allemaal naar binnen om op te warmen! Lekker bij de verwarming met warme chocomelk (of thee!)!


Groetjes,
Jedidja

1 opmerking:

  1. Ik zag dat je nog geen reactie had gehad. Bij ons in Nederland (Lunteren) heeft het ook gesneeuwd.

    xxx Suzanna Liefting


    PS. Wij hebben geen sneeuwpop gemaakt daar was het te weinig voor.
    Tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen