woensdag 31 december 2008

Concert


Op 17 december was het zover, ik had het eerste concert met het Tongers Symfonisch Orkest. Het was best spannend maar ook wel weer super leuk. Ik in mijn zwarte kleren (wat verplicht was!) naar de begijnhofkerk hier in onze stad. We waren als laatste want er traden nog meer klassen van de muziekschool op. Wij moesten "achter de schermen" staan, maar we zagen nog wel wat de anderen deden, alleen van de achterkant ;-)!
Eindelijk klonk het van: "en nu gaan we luisteren naar het Tongers Symfonisch orkest onder leiding van Pascal Hollander". Wij naar onze plaatsen wat nog best rommelig in zijn werk ging (vond ik toch), nog even stemmen en dan klaarzitten en BEGINNEN! We speelden The sound of music en Pomp and Circustance. Het klonk heel erg mooi! En dat vonden m'n zusjes ook, zij zijn echt super fan van The sound of music (ik trouwens ook!). Dus de dag erna hoorde ik bijna heel de tijd weer sound of music liedjes ;-)!

Ik zit op de tweede rij! (achter die opa hahaha... :-))Met een viool..;-)!
Zo dit was het voor deze keer!
Allemaal een gezellige oudjaarsavond toegewenst!
groetjes,
Jedidja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten