vrijdag 16 januari 2009

Barlow Girl

Deze week kwam er een pakje voor mij met de post...uit Frankrijk. M'n ouders hadden bij amazon een heeel erg leuke cd besteld, van Barlow Girl; "How Can We Be Silent".

Barlow Girl is een Amerikaanse christelijke rockband, het zijn drie zusjes: Rebecca, Alyssa en Lauren Barlow.

Op deze site staan allemaal "famous homeschoolers", daarbij ook Rebecca, Alyssa en Lauren! Dus ze deden vroeger ook homeschool :-)! Dit is al helemaal TOP! ;-)!

De liedjes zijn echt SUPER, ik heb wel nog niet echt de tekst bestudeerd maar de muziek zit alvast goed ;-)! Ook omdat er vaak violen in zijn te horen ;-)!

Hier rechts bij "muziek die ik luister" heb ik net een liedje van hen gezet!
Dus zou ik zeggen; lekker luisteren ;-)!

groetjes;
Jedidja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten