woensdag 9 juni 2010

Eo-jongerendag....




Ik ben samen met een vriendin, zusje en papa ernaartoe geweest, het was echt SUPER leuk!Ook heel wat goeie artiesten, en gewoon super gezellig.

Het was ook heel erg mooi weer, wat het ook nog leuker maakte.

De beste artiest vond ik Leeland, ik had hen nog niet echt vaak geluisterd. Maar 1 keer een liedje op youtube. Maar live zijn ze echt super goed.
Van Leeland heb ik een cd gekocht die ik nu aan het luisteren ben ;-)

Maar ook Hillsong United en Newworldson vond ik goed. Hawk Nelson niet zo, maar toen zijn we ook niet gebleven want buiten was ook nog vanalles te doen ;-)
O ja, Kees kraayenoord met band was natuurlijk ook leuk ;-)
Wel waren we laat thuis, maar dat was het wel waard.
Nog meer weten? Ga dan even naar de site, staat alles op. Ook alle filmpjes van de artiesten en spreker + backstage,...
Ook wil ik nog even zeggen dat ik de flyer van de eo-jongerendag dit jaar echt te gek vond. Super mooi design.
Ben jij er ook heen geweest? Wat vond jij ervan? Laat een reactie achter...

2 opmerkingen:

  1. Dag Jedidja,
    Ik ben vroeger wel eens naar de EO-jongerendag geweest, maar dit jaar niet. Ik heb er toen ook echt van genoten! Wat leuk dat je er met je familie heen kon.
    Vroeger las ik altijd de blog van je moeder. Vraag je haar eens of ze hem nog eens update?
    Groetjes,
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk EO Jongerendag!
    Daar wil ik al zolang naartoe, alleen nooit van gekomen, maar de volgende keer ga ik wel!
    Misschien zie ik je dan nog wel :)

    XJudith

    p.s: Ik heb een Give-Away, misschien vind je het leuk om mee te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen