maandag 22 november 2010

"Afzakmutsje..."


Al een tijdje geleden haakte ik dit mutsje...
Eerst maakte ik er één uit donkerblauw katoen. Maar deze was VEELste klein, en het patroon klopte voor geen meter.
Daarna maakte ik er één van dik wol van de zeeman (€0,99 per bol), deze luktje wel. Je hebt ongeveer 1,5 bol wol nodig.
Het was echt heel gemakkelijk, alleen maar "stokjes"!
Het was van oorsprong een engels patroon, maar ik heb het vertaald en wat aangepast.
Interesse in het patroon?
Dan kan je het bij mij voor €1,- kopen, na betaling stuur ik het je dan in pdf toe.
Stuur een mail naar --> vintage-colours@hotmail.com, dan krijg je zo snel mogelijk een reactie terug.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jedidja,

    Wat een leuke muts, ik hou van zo'n
    mutsen.
    Ik heb er 3 van, maar in plaats van ze naar acheter te hangen, hang ik ze opzij! Zoals de Fransen ! ;)
    'k Heb er zo'n 2 van dat franse tipe !

    Groetjes Isa-Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, die kleurstof is een gel in pottjes. Bij een van mijn cupcakes zie je ze op afbeelding .

    BeantwoordenVerwijderen