zaterdag 4 december 2010

Examen Biologie...

Vrijdag 26 oktober 2010 had ik mijn examen Biologie.

Ik doe nu via de examencommissie examens voor de derde graad (dus einde = 6e middelbaar).


In april heb ik Aardrijkskunde en Geschiedenis gedaan, en deze heb ik ook gehaald. Dus van deze vakken heb ik m'n diploma al "binnen". Je krijgt dan een deelattest.


En nu is het afwachten wat het wordt met Biologie, ik had er wel een goed gevoel over. Maar het was heel anders gegaan dan ik had verwacht. Eerst kreeg ik 10 meerkeuzevragen die ik schriftelijk moest oplossen, en daarna een bundel met ongeveer 4-5 vragen per onderwerp (er waren 4 onderwerpen). En daarna overliep de examinator nog de bundel met vragen, en vroeg ze bij sommige vragen nog wat meer uitleg.

En dat was het, anderhalfuur later was het voorbij.


Pas eind december krijgen we de uitslag, dus dat duurt nog even.


Hieronder een impressie van hoe ik wat dingen (lang niet allemaal) in mijn hoofd gestampt heb.
Zoals je ziet door op allemaal kladbriefjes, heel kort de dingen samen te vatten.

(Ik had veel meer briefjes, sommige dingen heb ik er al af gehaald;-), dit hieronder ziet er nogal gemakkelijk uit, maar er waren ook echt ingewikkelde dingen bij. Zeker toen ik net begon met mijn pakket/cursus door te werken had ik zoiets van: 'Help, waar ben ik aan begonnen!")







Geen opmerkingen:

Een reactie posten