zaterdag 23 juli 2011

One-line-a-day diary

Ik ben niet zo van ellenlange stukken schrijven in een dagboek. Ik heb het wel een tijdje gedaan (een paar jaar terug) maar dat hield ik toch niet vol. En elke keer begon ik weer een nieuw dagboek ;-).

Maar een dagboek bijhouden opzich vind ik wel heel erg leuk! Als ik nu lees wat ik een paar jaar terug heb geschreven geeft dat weer een glimlach op mijn gezicht.


Dit schreef ik in 2004:
En dit in 2002: (dit is inderdaad hetzelfde dagboek, ik ben nog een keer opnieuw begonnen ;-))
Van dit dagboek vind ik de sleutel niet, dus daar kunnen we niet in kijken...

Dit is een heel mooi dagboek, met elke dag een nieuw design en elke dag iets leuks erbij als een recept, een spreuk, een mop,...
Het heet: Ik ben ik en niemand anders! Maar wel echt een tienermeidendagboek.

Vorig jaar (zomer) hield ik ook een soort van dagboek bij, maar dan bijna zonder tekst. Alleen dingen als boekjes/tickets/ijspapiertjes/.... plakte ik erin. Ook tekende ik erin.
Dit is erg leuk om te doen in de vakantie!
Omdat ik dus niet hou van die hele lange stukken schrijven in een dagboek, heb ik nu een one-line-a-day diary. Een paar weken geleden zag ik deze, ik stond op het punt het te kopen maar het het toch niet gedaan.
En nu kocht ik vorige week het flow-vakantieboek en daar zat een "proef" one-line-a-day in. Hier kan je 3 maanden lang in schrijven. Nu ga ik dat dus even testen en kijken of dat lukt en misschien schaf ik dan later nog een dikkere aan.

En dit is dus mijn nieuwste dagboek:
Een one-line-a-day diary uit het flow-vakantieboek 2011
Houden jullie ook een dagboek bij? Zo ja hoe? Door veel te schrijven of juist alleen maar plakken en tekenen? Ik ben nieuwsgierig... ;-)

1 opmerking: