vrijdag 30 december 2011

Vanalles en nog wat...

Het is nu nog december, en ik heb deze maand nog maar één keer een blogpost geplaatst. Wel heel erg weinig, dus nu nog even 1 in het oude jaar.

En ik heb super leuk en goed nieuws: ik heb mijn diploma! Mijn secundair onderwijs diploma in de studierichting KSO-Muziek.
Ik ben er super blij mee, ook omdat ik het totaal niet had verwacht omdat één vak (Frans) onvoldoende punten had. Maar toch! Nu heb ik dus toegang tot alle hogescholen en universiteiten.
En nu? Nu blijf ik toch nog wel een aantal maanden (jaren) thuis wonen, en ga dit schooljaar Frans leren en nog een boek studeren wat mijn ouders uitgekozen hebben.
Volgens de examinatoren waarmee we na afloop van de proclamatie sproken was ik klaar voor een carrière in de muziek. Wat natuurlijk erg leuk is om te horen. Maar ze hadden ook nog wel heel wat punten waar ik aan moet werken, maar dat was geen probleem omdat ik nog jong was ;-).
Of ik nu conservatorium ga doen? Misschien wel, misschien niet, ik vind het echt heel moeilijk om een keuze te maken.
Dus nu ligt eigenlijk nog heel veel nog open, maar is er ook al heel wat afgevallen. Jullie zullen wel horen wat het wordt ;-).

Hieronder nog de foto die we al voor heel veel dingen gebruikt hebben o.a. onze nieuwsjaarskaart:



Ik heb alle foto's op handgeschept papier genaaid, en achterop schreven we onze namen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten