vrijdag 17 februari 2012

Blog award.

Even een snel berichtje om het over een award te hebben ;-).
Ik kreeg de Liebster Blog award! Heel erg bedankt aan Joppe...

Op haar blog las ik dat deze award gegeven wordt aan bloggers met minder dan 200 volgers.
En het is ook de bedoeling dat je 'm doorgeeft aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers.
Maar ik lees echt zoveel blogs dat ik het heel moeilijk vind om 'm door te geven aan 5 mensen. Veel blogs die ik lees hebben ook veel meer volgers ;-).

Dus dan doen we het als volgt: iedereen die minder dan 200 volgers heeft laat hieronder een reactie achter en neemt de award mee naar zijn blog. Oké?



P.S. Ben je nog geen volger? Ik zou het leuk vinden als je je even helemaal naar beneden scrolt en je aanmeld. Heel simpel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten