vrijdag 9 maart 2012

Apple galette

Weer eens tijd voor een recept!

Ik zag het filmpje hieronder en was gelijk verkocht...
Deze taart wilde ik absoluut maken (mijn mama zag het helemaal niet zo zitten, die vond het te moeilijk en te lastig deeg, maar ja zij houdt ook niet zo erg van bakken en ik zou de taart maken, dus...) ;-).

 

Opzich was het helemaal niet zo moeilijk, en was het schillen en snijden van de appels nog het meeste werk. 
Hij is echt heel erg goed gelukt! Bij iedereen viel hij in de smaak. Wel heb ik het deeg 1,5 maal verdubbeld, en nog was het een heel mini taartje.
Dus wil je een klein taartje maken voor maximum 6 personen?
Dan volg je gewoon het filmpje hierboven...
Of dan kijk je even op haar eigen blog, daar staat ook het recept helemaal uitgeschreven.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten