woensdag 4 april 2012

17!

Nu ben ik zeventien jaar en 12 dagen. Maar nog geen eens uitgebreid geblogt over mijn verjaardag...

Vandaag dus wel een post met heel wat foto's!


Ik had echt een hele leuke dag, heel de dag scheen de zon en was de temperatuur goed. 
Er kwam wat bezoek en samen met hen hebben we buiten heerlijk gezeten. Het was erg gezellig!

's Ochtends kreeg ik wat cadeaus van papa, mama, zusjes en broertje. 
Mijn papa maakte echt een hele mooie foto van mijn nieuwe pandora-kraal; een fototoestel. 
Ik was daar echt heel blij mee! Hij hangt nu al een tijdje samen met een cupcake en vogeltje aan mijn leren pandora-armband.


Ook kreeg ik nog een héél mooi boek. Hij stond op mijn wishlist, maar kwam pas de woensdag na mijn verjaardag uit. Via het blog van madame zsazsa (ik ben fan!) kon je het boek wel al eerder bestellen. Maar ik wist niet dat mijn mama dat ook gedaan had...
Dus dat was echt een hele grote verrassing toen het pakje open ging! 
En dan ook nog een gesigneerd exemplaar...


 Dit zijn maar 2 van de cadeaus, ik kreeg o.a. ook nog een zonnebril, 2 (!) bossen bloemen (één daarvan stond op de laatste 1 foto per dag van maart eerder op mijn blog), 2 houten kisten, cupcakepapiertjes, "gereedschap" nl. gutsen,...


Verder zag de lunch er zo uit:





 En als laatste nog een keer een foto van de taart. Voordat ik begon met 'm te maken, had ik nog geen idee hoe hij eruit zou komen te zien. Maar met het eindresultaat was ik wel heel erg blij ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten