donderdag 12 april 2012

Zakjes en tasjes!


Zakjes en tasjes!
Om een beetje georganiseerd op reis te vertrekken, maakte ik voor vertrek nog een aantal zakjes. De werkwijze is echt heel simpel, in minder dan een kwartier heb je een zakje in elkaar. Het meeste werk is de knoop aannaaien ;-). 
Het ene zakje is gevuld haakkatoen, het andere met een setje om stempels te maken. En zo nog twee tasjes: één met nagellak en de andere met panty’s. In totaal heb ik er 4 genaaid. 



Ze passen zoals je ziet heel erg mooi bij de fleecedeken die ik vorige zomer naaide. Het is dezelfde stof ;-).

Er komt geen einde aan, nog meer tasjes:
Mijn broertje mocht wat LEGO meenemen op reis, dus voor hem maakte ik een grote ritstas:




Mijn mama had nood aan een EHBO-zakje. Deze maakte ik uit tafelzeil van kitsch kitchen.


En als laatste, deze was ik bijna vergeten: het naaizakje. Een Eerste Hulp Bij Gaatjes:

De inhoud:



Zo dat waren ze allemaal. Iedereen nam ze met plezier in gebruik. Ze zijn erg handig!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige zakjes, zeg! De groe ritszak lijkt me ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe heb je dat verzonnen,of heb je dat ergens gezien?
    Heel mooi hoor.Het is wel makkelijk meenemen, je kan
    het overal tussen stoppen.
    Liefs oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Lekker vrolijke kleuren en handig opruimen.
    Groetjes, tante Esther

    BeantwoordenVerwijderen