donderdag 23 augustus 2012

Snapple - Tropicana

Als ik aan Tropicana denk, denk ik aan heerlijk vers sap. We kopen het niet zo heel vaak, maar als het een keer op tafel staat bij het ontbijt geniet ik er echt van.

In Amerika hebben ze ook Tropicana, er werd een groot pak sap gekocht voor een picknick. Maar toen ik het proefde was het niet zoals de Tropicana thuis :-(. Het was gewoon een soort siroop met water, meer zoete limonade. Dit was niet wat ik had verwacht van Tropicana ;-).


Wat wel heel lekker is, ook al is het geen vers sap, is Snapple. Snapple is wel gemaakt van alleen maar natuurlijke ingrediƫnten, of hoe ze het zelf zeggen: "Made from the best stuff on earth." Dit is ook gewoon een soort limonade, maar wel heel erg lekker.
Je kan het krijgen in verschillende smaken; ice tea, raspberry,...


Zo tot hier een berichtje over sapjes in de USA ;-)!

Wanneer jullie dit lezen zijn we ergens op het vliegveld en vliegen we bijna terug naar Belgiƫ...
De laatste dagen en weken zijn voorbij gevlogen, maar ik heb zin om weer naar huis te komen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten