maandag 22 april 2013

Post project - 2

De laatste maand heb ik weer heel wat brieven verstuurd.
Hieronder een paar foto's van de brieven die ik verstuurde. In februari begon ik mijn project, lees er hier meer over.
Ook in het huis van belle is er pas over geschreven.

<<<<<

Last month, I was sending a lot of letters. In this blogpost you will see a couple of pictures from the letters that I was sending.
I started my snail mail project in february, you can read here more about it.
Also at "huis van Belle" (the blog I'm writing for) you can read about it.








Mijn inspiratie komt van Pinterest.

<<<<<

My inspiration comes from Pinterest. 

4 opmerkingen:

  1. Hey! Ik ben Nathalie, en ik zou wel graag met je snail mailen. Ik ben 14, iets jonger dan jou maar omdat ik ook thuisonderwezen word zou ik het wel leuk vinden. Als je wilt snail mailen stuur dan maar een berichtje naar MissStrawberry@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige post heb je verstuurd! Snailmail is zo'n geweldige uitvinding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt zulke mooie post! Helemaal die onderste natuurlijk :) Mijn brief is geschreven dus komt er zo snel mogelijk aan!

    BeantwoordenVerwijderen