zaterdag 12 september 2009

Kringloopwinkel... slingers...

Hoii hoii allemaal,
Deze week zijn we naar de kringloopwinkel geweest... We waren op de fiets, en hier in Tongeren (B) is het niet makkelijk om ergens te komen zonder een berg(nou ja één? meerdere bergen...) op te moeten fietsen. Dus hebben we eerst een "zware tocht" moeten hebben voordat we bij de kringloopwinkel waren :s... Maar dat was het wel waard!!
Ik heb een aantal leuke dingetjes gevonden... hier een paar foto's:
Dit leuke kinderserviesje is niet echt "vintage", maar vond ik gewoon leuk om te kopen en misschien te pimpen (met porseleinverf, of porseleinstiften, etc.) ;
Leuke meisjeskleuren hè ;-)

Voor de rest was er een hele bak vol met; alles 5 cent. Dus heb ik daaruit een heel erg leuk doosje van oilily gevonden! Deze vind ik wel een vintage... niet??


En in die "alles vijf cent" bak vond ik ook nog dit ienieminie bloempotje;



En laatste week van de vakantie heb ik ook deze vlaggenslinger gemaakt... van stofjes en van plastic kanten tafelzeil:

Zoo dit was het weer...

Bedankt voor het langskomen en reacties zou ik leuk vinden! Dan weet je een beetje wie je blog regelmatig leest!!

groetjes, Jedidja

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gevonden...
    En je vlaggenslinger is zo leuk!
    Staat gezellig hé?

    Liefs,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, die slinger is erg leuk geworden! Als je nog meer zeil nodig hebt ;)
    Groetjes tante Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. www.bokkers.info11 oktober 2009 om 19:52

    Hallo Jedidja,

    Wat een mooi blog heb jij! Ècht creatief!
    Twaalf september wijst je blog ... onze zoon was toen jarig.
    Hij doet graag wat jij ook doet:
    vioolspelen.
    Is het mogelijk een wav- of een mp3- file op je blog te zetten?
    Dan kunnen tante Riet en oom Daan ook van je spel genieten.
    Je kent ons niet? Nou ik heb je echt eens gezien. Je moeder en je vader ook.
    Wij wonen helemaal in Scheveningen.
    Bij ons zijn geen heuvels, of... toch een beetje. De duinen kunnen ook wel eens lastig zijn met fietsen.
    We weten nog dat je moeder zo'n jaar of negen was. Ze is toen bij ons thuis geweest. Ook eens met je opa Oudshoorn, tijdens een vakantie.
    We hebben toen samen - je opa en ik - een 'duik' in een zwembad genomen. Ik meen dat het in Winterswijk was, niet ver van de Duitse grens.
    Beste Jedidja wil je meer van ons weten? Vraag ons mailadres aan je moeder en schrijf eens als je tijd hebt.
    We hebben een kleindochter van jouw leeftijd: Laura.
    Die doet ook graag creatieve dingen. Misschien kunnen jullie eens contacten.

    Oké! Wil je je ouders hartelijk van ons groeten?

    En....hopelijk tot schrijfs!!

    Dag Jedidja.

    tante Riet en oom Daan uit Scheveningen.

    BeantwoordenVerwijderen