vrijdag 4 september 2009

Lang geleden...

Hoi allemaal,,

Het is al HEEL erg lang geleden dat ik nog iets geschreven heb hier op m'n blog :o)!

Ik heb ook best veel gedaan (en gemaakt) in de vakantie!

Ook zijn we maandag weer begonnen met "school", nu het derde jaar thuisonderwijs voor mij!
Deze week zijn er hier heel wat jarigen geweest (mijn zusje) en zondag is mijn moeder nog jarig, ik heb daarvoor ook wat dingetjes gemaakt, die ik later nog zal laten zien ;-)
Gisteren zijn we naar Maastricht geweest... waar ze natuurlijk Blond Amsterdam verkopen (hier in Belgiƫ nl. niet :s)! Ik ben er echt helemaal fan van!!!
Dit keer heb het kommetje van de serie "even bijkletsen" gekocht. Zie hier een paar foto'tjes:
binnenkant:
onderkant:

eigenlijk nog heel veel te vertellen en laten zien,

maar ik moet weer even verder met "school" ;-)

groetjes,

Jedidja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten