vrijdag 25 maart 2011

Give-away * sixteenth birthday

Omdat ik gisteren jarig was, wil ik graag een give-away doen!

Deze kaartjes verloot ik onder mijn bloglezers:

Set 1























Set 2
























Wil je mee doen? Laat dan een reactie achter met daarin je keuze voor set 1 of set 2 + een link naar je blog. Als je geen blog hebt liefst ook je mailadres vermelden, zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt.
Volger worden of reclame maken op je blog is natuurlijk leuk, maar hoeft niet.

De give-away loopt tot 4 april 2011, 5 april laat ik weten wie gewonnen heeft (een onschuldige hand trekt een briefje...).

Veel succes!


O ja, nog heel erg bedankt voor alle felicitaties via post/mail/blog/telefoon/sms/...
Ik vond het echt super dat er zoveel mensen aan mijn verjaardag gedacht hebben!

9 opmerkingen:

  1. Ik zou graag willen mee doen maar 't zal niet meer gaan denk ik! XD

    Isa-Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik wil graag meedoen..ik vind beide setjes superleuk dus ik heb geen voorkeur!Ik ga nu even een link op mijn blog zetten.even weer uitvinden hoe dat moet. groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeuj! Ik doe mee, ik doe mee! :)

    Je hebt m'n emailadres wel he?

    groetjes

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aja, nu mijne frank valt ik kan wel me doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes! Ik wil wel mee doen voor de 2e set.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zusje Febe wil ook graag meeloten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook graag meedoen, want ook in het echt zagen ze er errug leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen