vrijdag 17 juni 2011

Vaderdag taart!

Een beetje laat... Maar ik wil toch nog vertellen/laten zien wat ik voor vaderdag maakte.
Ik maakte niets van alles wat ik in deze post opnoemde. Maar ik maakte een taart!

Een gewone biscuit met mascarponevulling en kersen. Verder maakte ik een schaapje (als je het niet herkende op de taart) en een muzieknoot; twee typische dingen van mijn vader. ;-)

We kochten suikerpasta en een "gouden taartplateau" bij Aveve
(ja inderdaad die boerenwinkel ;-))
Maar hier in de buurt is dat de enige winkel die suikerpasta/rolfondant verkoopt.


Edit: deze foto's zijn niet gemaakt met mijn nieuwe toestel ;-)
Toen had ik 'm nog niet.

1 opmerking:

  1. Hoi Didja, ziet er mooi uit ben ook aan het zoeken naar die " marsepein " ookal is da het niet! ;D

    BeantwoordenVerwijderen