zaterdag 9 juli 2011

Kom aan boord!

Vorige week bij mijn oma in Nederland:

UPS belde aan en stond daar met 2 mega-zware dozen en dan nog een iets kleinere ook zware doos. Bijna niet te tillen! Wat zat er in? Kijk maar mee...


Dit zijn de uitnodigingen voor onze vakantie-bijbel-week in Tongeren. Ik heb ze ontworpen en er zijn 5000 folders gedrukt op 300grams papier. Dus het zijn echt mooie a5 kaarten.

Hoe kwamen ze tot stand? Eerst het idee: foto's van boten, op een mooie kaart. Toen de uitwerking: een playmobil vissersboot gekocht en in een zwembad van kennissen foto's gemaakt. Ook maakte ik nog foto's op een grote berg zand.
Alle foto's uitgezocht (het waren er heel veel!) en de mooiste uitgekozen. Toen heb ik wat zitten spelen met de foto's en ook met de lettertypes. En dan natuurlijk nog de tekst op de achterkant. Als laatste hebben we het online doorgestuurd naar een drukkerij en kregen we vorige week 3 zware dozen folders.
Ik ben erg blij dat ze zo mooi gelukt zijn! (In het echt zijn ze natuurlijk nog zoveel mooier!)

Nu nog verspreiden in de stad...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten