donderdag 28 juni 2012

Wild breien


Op deze lange trip kom ik vanalles tegen…
Tijdens een tussenstop in Amish county zag ik dit:


Een Guerilla artist is bezig geweest! Super leuk om het nu eens in het echt gezien te hebben. Hier krijg ik inspiratie van…
Ik heb via verschillende blogs al over wild breien gehoord. Het is dus de bedoeling dat je een lapje breit (of haakt) en het dan stiekem op een openbare plaats bevestigt (om een paal, hek,…). Er zit ook een soort van spanning in omdat niemand mag weten dat jij het daar op hebt gehangen. En het is volgens mij ook grappig om daarna voorbijgangers te spotten die het handwerk zien hangen. ;-)
We zijn nu nog onderweg naar een “eindbestemming”, als we daar aankomen weet ik al wat ik als eerste ga doen! Wel eerst nog wol en haaknaald kopen, maar dat is hier heel gemakkelijk te vinden in o.a. Walmart. 

1 opmerking: