maandag 17 september 2012

Travel journal - End

Voor de laatste keer een blog over mijn travel journal.
De manier waarop ik deze keer mijn journal gevuld heb vond ik zelf erg leuk, daarom wil ik het even met jullie delen.
Er was een mix van tekst, tekeningen, folders, ticketjes,...

Ik had het boek ingedeeld in verschillende dingen: notities, adressen, recepten, plannings, wishlist en een dagboek.

Op de dagen dat we echt onderweg waren schreef ik elke dag, meestal tijdens de lange autoritten. Als we meer dan 10 dagen op eenzelfde plek waren schreef ik af en toe.

Het is een leuke herinnering van deze schitterende reis! Ik raad echt iedereen aan die een reis maakt om een journal bij te houden. Maar ook als er niet gereist wordt is het leuk om soms gewoon iets te schrijven en/of plakken, tekenen wat je bezig houdt. Ook gewoon alledaagse dingen...













Het lijkt mij erg leuk om later nog eens terug te lezen wat ik allemaal deed en dacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten