maandag 17 januari 2011

Impression of my bedroom...

Welkom in mijn kamer...


Bij het binnenkomen....

Aan de rechterkant mijn opgeknapte spiegel...

Aan de linkerkant, haakjes met kettingen etc....


Daaronder mijn kastje die ik met white-wash behandeld heb...

Op het kastje staan twee mooie fotolijstjes van IKEA,
met de super-mooie-gratis-kaartjes van de kringloopwinkel...
Als je verder loopt heb je onder m'n hoogslaper mijn bureau...

Met de kringloopstoeltjes...
En pip-agenda...

Mijn hoekje waar ik lees, haak, gitaar speel, teken, en nog zoveel meer doe.
(In de linkerhoek zie je nog een stukje van mijn nieuwe lampje,
deze kocht ik in de solden bij HEMA voor maar 3euro...
Ben ik erg blij mee!)
Mijn gitaar (met roze plectrum ;-) haha)...
Oh ja, ik vergeet helemaal te vertellen dat ik natuurlijk ook nog een boekenkast heb.
Deze staat rechts (tegen de muur) als je binnen komt.
Ben je nieuwsgierig wat voor boeken erin staan?
In één van de komende posts laat ik het zien....
En wil je zien hoe m'n kamer er eerst uit zag?

Bedankt voor je bezoekje aan mijn kamer!

Leuk dat je er was...

Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten